Unilever Polska rozpoczął kampanię promocyjną marki Knorr Gorący Kubek. Jej celem jest zaprezentowanie nowej okazji do spożycia Gorącego Kubka oraz budowanie więzi emocjonalnej konsumenta z marką. Knorr zachęca do łączenia Gorącego Kubka z kanapką, najpopularniejszym w Polsce daniem.
Grupą docelową działań promocyjnych są kobiety i mężczyźni w wieku 24-35 lat, prowadzący bardzo aktywny tryb życia, zarówno w sferze zawodowej, jak i towarzyskiej.
Pierwszym etapem kampanii był konkurs na profilu “Gorący Kubek – tego mi trzeba” w serwisie Facebook. Polegał on na wymyślaniu różnych scenek komiksowych, w których kanapka i Gorący Kubek mogą odgryźć się z przekąsem innym przekąskom. Codziennie autor najlepszej scenki wygrywał miejską torbę z nadrukiem wymyślonej przez siebie historyjki.
Kolejnym etapem kampanii jest loteria promocyjna, w której codziennie można wygrać 10 miejskich toreb a raz w tygodniu 5 tys. zł.
W ramach komunikacji promocji IQ Marketing przygotowała kreację trzech różnych spotów TV, spot radiowy, kampanię internetową oraz materiały POS. Za kreację strony promocyjnej odpowiada AtomClick, za planowanie i zakup mediów – PHD Media Direction.