Kraj

Gorący Kubek z kanapką [wideo]

Unilever pokazuje nowe użycie produktu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXotJRZCBFqg%26feature%3Dplcp%26context%3DC327235bUDOEgsToPDskKl9XRAl7LSI-PP2mWhttCp%22%7D
Unilever Polska rozpoczął kampanię promocyjną marki Knorr Gorący Kubek. Jej celem jest zaprezentowanie nowej okazji do spożycia Gorącego Kubka oraz budowanie więzi emocjonalnej konsumenta z marką. Knorr zachęca do łączenia Gorącego Kubka z kanapką, najpopularniejszym w Polsce daniem.

Grupą docelową działań promocyjnych są kobiety i mężczyźni w wieku 24-35 lat, prowadzący bardzo aktywny tryb życia, zarówno w sferze zawodowej, jak i towarzyskiej.

Pierwszym etapem kampanii był konkurs na profilu “Gorący Kubek – tego mi trzeba” w serwisie Facebook. Polegał on na wymyślaniu różnych scenek komiksowych, w których kanapka i Gorący Kubek mogą odgryźć się z przekąsem innym przekąskom. Codziennie autor najlepszej scenki wygrywał miejską torbę z nadrukiem wymyślonej przez siebie historyjki.

Kolejnym etapem kampanii jest loteria promocyjna, w której codziennie można wygrać 10 miejskich toreb a raz w tygodniu 5 tys. zł.

W ramach komunikacji promocji IQ Marketing przygotowała kreację trzech różnych spotów TV,  spot radiowy, kampanię internetową oraz materiały POS. Za kreację strony promocyjnej odpowiada AtomClick, za planowanie i zakup mediów – PHD Media Direction.