Kraj

Góralki z kolejnymi działaniami promocyjnymi

Kampania wafli w telewizji potrwa do końca marca.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FN68OymiHI0E%26feature%3Dc4-overview%26list%3DUUk3Au89l0llzFjs8sr_43VA%22%7D
Holding IDC Polonia, właściciel brandu Góralki, ruszył z kolejną odsłoną swojej kampanii dla marki wafli. Za kreację spotu odpowiada agencja Gun Powder, a zrealizowało go studio filmowe Apollon Studio – obydwa z Bratysławy. Media na potrzeby działań, które ruszyły na początku lutego, kupuje dział marketingu producenta. Równolegle prowadzone są również intensywne działania w mediach społecznościowych – w Facebooku i Instagramie. Odpowiada za nie agencja Eura 7.

Marketer wznawia swoje działania po rebrandingu w 2012 r., o którym informowaliśmy w MMP24 z 12 marca 2012 r.

Działania potrwają do końca marca. Marketer nie ujawnia swoich udziałów rynkowych, ale zapewnia, że jego brand znajduje się w pierwszej piątce najchętniej kupowanych słodyczy w tej kategorii.