Kraj

Gothaer rusza z kolejnym etapem kampanii

Ubezpieczyciel promuje produkty: "Cztery kąty" i "Auto Assistance Plus".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FylRKIv6rayI%22%7D
Rusza nowa kampania reklamowa Gothaer. To drugi etap rozpoczętych we wrześniu ub.r. działań promocyjnych. Tym razem celem kampanii jest przedstawienie konkretnych produktów: ubezpieczenia domów i mieszkań “Cztery kąty” oraz ubezpieczenia “Auto Assistance Plus”.

W dwóch 30-sekundowych filmach reklamowych Gothaer przypomina bohaterów z poprzedniej kampanii – sympatyczne małżeństwo i lekko roztargnionego kierowcę.

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Spoty reklamowe zostaną wyemitowane m.in w TVP1 i TVP2, Polsacie oraz kanałach tematycznych. Będzie je można obejrzeć również na kanale YouTube, natomiast w punktach sprzedaży dystrybuowane będą materiały BTL. W Facebooku fani mogą wziąć udział w konkursach związanych z kampanią.

Tak jak poprzednio za strategie i kreację odpowiada agencja reklamowa Nairobia, a przygotowaniem spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.