Rusza nowa kampania reklamowa Gothaer. To drugi etap rozpoczętych we wrześniu ub.r. działań promocyjnych. Tym razem celem kampanii jest przedstawienie konkretnych produktów: ubezpieczenia domów i mieszkań “Cztery kąty” oraz ubezpieczenia “Auto Assistance Plus”.
W dwóch 30-sekundowych filmach reklamowych Gothaer przypomina bohaterów z poprzedniej kampanii – sympatyczne małżeństwo i lekko roztargnionego kierowcę.
Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Spoty reklamowe zostaną wyemitowane m.in w TVP1 i TVP2, Polsacie oraz kanałach tematycznych. Będzie je można obejrzeć również na kanale YouTube, natomiast w punktach sprzedaży dystrybuowane będą materiały BTL. W Facebooku fani mogą wziąć udział w konkursach związanych z kampanią.
Tak jak poprzednio za strategie i kreację odpowiada agencja reklamowa Nairobia, a przygotowaniem spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.