Kraj

Gotowy na festiwal?

Rusza Heineken Open’er Festival.

Agencja interaktywna Argonauts stworzyła dla Heineken Open’er Festival kampanię, która łączy ze sobą elementy dDigital i marketingu ulicznego. Heineken Tour startuje 17 czerwca z Krakowa i odwiedzi największe miasta Polski, kończąc trasę na Open’er Festivalu.

Pomysł Heineken Tour jest kontynuacją idei kreatywnej “Gotowy na festiwal?”, która znalazła już odbicie we wcześniejszych odsłonach tegorocznej kampanii promującej największy festiwal muzyczny w Europie Środkowo-Wschodniej.

Heineken Tour to podróż czwórki młodych ludzi: Ewy, Katki, Wicia i Lude, którzy w drodze na Open’er odwiedzają największe polskie miasta, sprawdzając, czy ich mieszkańcy są odpowiednio przygotowani do zabawy na festiwalu.

Razem z czwórką przyjaciół podróżować będzie Piotr “Kędzior” Kędzierski, znany z m.in. z 4funTV, który wystąpi w roli animatora atrakcji towarzyszących Heineken Tour. W każdym z miast ekipa Heineken Tour będzie organizować akcje flash mob i angażować przechodniów do związanych z festiwalem konkursów z nagrodami w postaci wejściówek na Heineken Open’er Festival.

Obok uczestników Heineken Tour spotkać będzie można ciekawych ludzi – tatuatorów, egzotycznych kucharzy, producentów telewizyjnych i wielu innych, którzy opowiedzą o swoich niezwykłych pasjach. Heineken Tour odwiedzi też muzyków związanych z Heineken Open’er Festival w ich rodzinnych miastach.

Wszystkie aktywności realizowane w ramach Heineken Tour będą nagrywane kamerą i codziennie publikowane na stworzonej przez Argonauts stronie internetowej www.heineken.pl oraz profilach serwisów społecznych Heineken. Już teraz na stronie można zobaczyć pierwsze relacje z wyjazdu ekipy Heineken Tour do Amsterdamu.