Kraj

GPD, The Digitals, Bomaye i Starcom autorami akcji Raiffeisen Polbanku z Justyną Kowalczyk

Nagrodami w konkursie są smartfony i tablety Samsunga, kubki termiczne i powerbanki oraz dwuosobowy wyjazd na mistrzostwa do Szwecji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_tXHmjVBefk%22%7D
Jak już informowaliśmy w MMP24.pl (patrz news z 27 listopada br.), bank Raiffeisen Polbank rozpoczyna konkurs dla kibiców Justyny Kowalczyk. To pierwsza wspólna akcja banku i sportsmenki po przedłużeniu kontraktu reklamowego, w nowej formule.

Konkurs ”Kibicuj Justynie!” potrwa do 31 stycznia 2015 r. Platformę konkursową stanowi strona internetowa Kibicujjustynie.pl, poprzez którą uczestnicy zabawy mogą przesyłać zdjęcia i filmy pokazujące jak kibicują Justynie. Po każdym z dziewięciu etapów organizator konkursu przyzna dziewięć nagród (smartfon Samsung Galaxy S5, tablet Galaxy Tab3, trzy kubki termiczne oraz 9 powerbanków). Nagrodą główną jest dwuosobowy wyjazd na mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym w szwedzkim Falun w lutym przyszłego roku. Łączna wartość puli nagród wynosi 42,2 tys. zł.

– Obecne zasady naszej współpracy z Justyną Kowalczyk nie przewidują udziału biegaczki w kampaniach produktowych. W planowanych kolejnych wspólnych działaniach będziemy skupiać się na promowaniu pozytywnej aktywności i wspieraniu społecznie użytecznych celów, korzystając z autorytetu i fantastycznej percepcji Justyny Kowalczyk wśród Polaków – mówi Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu Raiffeisen Polbank.

Realizację konkursu bank zlecił agencji The Digitals. Kampania promocyjna konkursu prowadzona jest głównie w internecie – w serwisach VoD (TVN Player, Ipla, TVP VoD ), na oficjalnym profilu Justyny Kowalczyk w Facebooku oraz w kanale Raiffeisen Polbank w YouTube. Dodatkowo bank reklamuje go w witrynach placówek, na ekranach bankomatów i monitorach LCD w oddziałach. Na stronie WWW banku promują go specjalne bannery. Dodatkowym wsparciem są standy w holach kinowych Cinema City.

Za kreację odpowiedzialne są agencje kreatywne GPD i The Digitals. Media zaplanował dom mediowy Starcom. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Bomaye.