Kraj

Gra Snickers elementem kampanii batona Creamy Peanut Butter

Grę na urządzenia mobilne przygotowano we współpracy z firmą Sataku.

Gra Snickers elementem kampanii batona Creamy Peanut Butter
Marka Snickers (Mars Wrigley), promując swój nowy baton – Snickers Creamy Peanut Butter, przygotowała grę Snickers, zrealizowaną we współpracy z firmą Sataku. Gra stanowi kolejną część kampanii wspierającej promocję nowości w ofercie marki. Gra na urządzenia mobilne polega na znalezieniu fistaszka (będącego głównym składnikiem nowego batona), który nie pasuje do pozostałych. Przez 60 sekund gracz pokonuje kolejne, coraz trudniejsze poziomy, w których liczą się refleks i spostrzegawczość. Gra będzie szeroko komunikowana i wyświetlana użytkownikom mobilnym na wybranych portalach do końca października. Działania PR projektu prowadzi agencja Garden of Words. 

Snickers Creamy Peanut Butter to kremowy baton nadziewany masłem orzechowym, pełen karmelu i posiekanych orzeszków. Stały się one głównym bohaterem nowej reklamowej gry Snickers.