Kraj

Graal poszerza portfolio

Firma wprowadza nowa linię produktów i wspiera ją loterią.

Graal poszerza portfolio
Marka Graal wzbogaca ofertę o nową linię Salatino, która poszerzy portfolio marki w kategorii gotowych produktów. Linia została dodatkowo objęta specjalną promocją pod hasłem “Przedłużamy wakacje”. Przygotowana dla tych aktywności kampania obejmuje zintegrowane działania w kanałach telewizyjnych, radiowych i internetowych.

Salatino to pięć propozycji smakowych, których głównym elementem bazowym jest tuńczyk. Obecnie na rynku dostępne są następujące wersje: Tuńczyk po meksykańsku, Tuńczyk z grzybami mun i kaszą kuskus, Tuńczyk z czarnymi oliwkami, kukurydzą, marchewką i groszkiem, Tuńczyk z kasztanami i kaszą kuskus, Tuńczyk z kuskusem perłowym i suszonymi pomidorami.

Wraz z wprowadzeniem nowej linii produktów Salatino Graal proponuje swoim konsumentom specjalną loterię pod hasłem “Przedłużamy wakacje”. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić promocyjną konserwę rybną Graal, zachować oryginał paragonu oraz dokonać zgłoszenia swojego udziału w loterii za pośrednictwem strony internetowej lub poprzez wysłanie wiadomości SMS. Loteria potrwa do 2 marca 2016 r. Co tydzień do wygrania wycieczka marzeń oraz 10 walizek.
Za organizację loterii odpowiada agencja Albedo Marketing. Do momentu zamknięcia tego wydania serwisu nie udało nam się uzyskać informacji, kto odpowiada za kreację i realizację kampanii wspierającej loterię ani kto na jej potrzeby kupuje media.