
Graal po kilku latach kampanii edukacyjnych, wspierających całą kategorię produktową, rusza po raz pierwszy z kampanią zachęcającą do spożycia ryb Graal. Kampania telewizyjna wystartowała 21 stycznia i potrwa do 20 lutego, będzie mocno wspierana w kanale digitalowym, trademarketingowym oraz w mediach branżowych.
Głównym nośnikiem kampanii będą spoty telewizyjne emitowane na antenach Polsatu, TVN i TVN24. W styczniu i lutym zostaną wyemitowane spoty 15’, których główny przekaz brzmi: “Jak ryby to Graal”. W kanale trademarketingowym Graal postawił na silną komunikację z użyciem nośników POS, w digitalu na aktywną komunikację za pośrednictwem social mediów, a w prasie na media branżowe. Kampania jest kontynuacją działań, które Graal konsekwentnie realizuje od kilku lat.
Głównymi bohaterami kampanii będą: filety z makreli w sosie pomidorowym, tuńczyk w sosie własnym oraz szprot w sosie pomidorowym. Jak wynika z badań, Polacy najczęściej kupują w puszkach filety z makreli (31%), tuńczyki (21,5%) i szproty (13%). Graal zapowiada kolejne flighty kampanii w tym roku. Firma nie ujawnia agencji i domu mediowego, z którym pracuje.