Grabiwoda jest związana z branżą marketingową od 2009 r. Przez blisko dziesięć lat pracowała po stronie klientów, zarządzając markami globalnymi i lokalnymi na poziomie operacyjnym i strategicznym w branżach usługowej i FMCG. W 2018 r. dołączyła do grupy Publicis i zajmuje się wspieraniem transformacji marketerów w środowisku commerce, wykorzystując do tego wiedzę o konsumentach i dane płynące z zaawansowanej analityki. Doradza strategicznie największym markom FMCG i detalistom, w tym m.in. takim firmom jak Unilever, Microsoft czy GSK.
Wojciechowski z branżą digitalową jest związany blisko 20 lat. Do Publicis Groupe Polska dołączył w 2014 r. Początkowo jako business director w agencji Performics odpowiadał za zapewnienie najwyższej jakości działań performancemarketingowych, dla takich klientów agencji jak m.in.: Frisco.pl, W. Kruk, BRW, Obi, Getin Bank czy Vistula, oraz rozwijanie kompetencji e-commerce’wych w części mediowej grupy. Wcześniej współtworzył dział e-commerce w grupie Interia.pl, był związany z siecią reklamy efektywnościowej Novem, a w firmie Weltbild zajmował stanowisko dyrektora marketingu.