Kraj

Grand Prix dla VMLY&R w Gerety Awards

To była pierwsza edycja międzynarodowego konkursu, którego ambasadorkami i jurorkami są wyłącznie kobiety.

Kampania “Ostatni Twój Weekend” przygotowana przez VMLV&R wraz z Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas, zdobyła Grand Prix w kategorii Media Cut – Alternative w The Gerety Awards. Jest to nowy konkurs reklamowy, którego ambasadorkami i jurorkami są wyłącznie kobiety.

Poza VMLY&R Grand Prix odebrały agencje LOLA MullenLowe za “Hidden Flag”, McCann New York za “Changing the game”. Dwie takie statuetki otrzymała AMVBBDO za kampanię “Viva La Vulva”.

Konkurs nazwany został na cześć Frances Gerety, młodej copywriterki pracującej w 1947 roku w agencji Ayeri, gdzie tworzyła slogany reklamowe dla koncernu De Beers. Najsłynniejszy to “Diamenty są wieczne”. Założycielami The Gerety Awrds są wieloletni pracownicy konkursu Epica Awards – Lucía Ongay i Joe Brooks.
 
Pełna lista nagrodzonych agencji dostępna jest tutaj.