Kraj

Reklama

Marketing

Top news

Grand Prix Effie Awards dla kampanii "Jestem kobietą"

Wręczono 37 brązowych, 19 srebrnych, 10 złotych statuetek oraz Grand Prix.

Nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe zostały przyznane przez jury Effie Poland 2022 pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku, 8 listopada w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Tegoroczną nagrodę Grand Prix Effie 2022 otrzymali: Yes Biżuteria, 180heartbeats + Jung v. Matt, Stratosfera, Massive Music, Mediahub za kampanię „Jestem kobietą”, której autentyczność i inkluzywność zarezonowały społecznie.

Złote statuetki Effie Awards 2022 otrzymali autorzy kampanii i rozwiązań biznesowych: – marketing & business solutions: Blik Zbliżeniowy (Blik-C) – Blik, Spark Foundry, Change Serviceplan, Mastercard, – finance: “Dorośliście? Dorośliśmy!” – ING Bank Śląski, Brain, Mediahub, Gong, Mosqui.To,
– consumer goods oraz PR & employer branding: “Jestem kobietą” – Yes Biżuteria, 180heartbeats + Jung v. Matt, Stratosfera, Massive Music, Mediahub,
– services: “Mata przejmuje Maka” – McDonald’s, DDB Warszawa, OMD, 24/7Communication,
– long term: “Na zdrowie kategorii. Kujawski” – Bunge, ThinkEco, Starcom, PZL,
– food: “Nowoczesny makaron, a jak od babci. Lubella” – Grupa Maspex, Starcom, Brainbox, Feeders Agency,
– medicines & supplements: “Przełamujemy tabu. Dulco” – Sanofi CHC, IPG Healt Spark Warsaw, PHD Media Direction,
– young audience: “Sport is an attitude.” Sprandi CCC,
– PR & employer branding: “Walka o Koszyki rekrutacja przez gaming” – Erbud, Globalworth, Gameset.

W corocznym rankingu efektywności Effie najwyższe pozycje zajęli:
– wśród agencji: DDB Warszawa,
– wśród agencji mediowych: Starcom,
– firma roku: Grupa Maspex.