Kraj

Grandes Kochonos z nową komunikacją dla Semilac [wideo]

Ambasadorką marki została Margaret.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FM5FEDwx4L4Q%22%7D
Agencja Grandes Kochonos Digital wygrała przetarg na kampanię dla marki Semilac – jedną z wiodących marek hybrydowych lakierów do paznokci. Agencja odpowiada za stworzenie i egzekucję idei kreatywnej, wybór Margaret jako ambasadorki marki, nadzór kreatywny nad produkcją spotu oraz sesji zdjęciowej dla potrzeb kampanii.

Zakres umowy podpisanej z firmą Nesperta (właścicielem marki Semilac) obejmuje m.in opracowanie strategii komunikacyjnej, idei kreatywnej oraz przygotowanie materiałów do wykorzystania w telewizji, prasie i online. Za planowanie i zakup mediów przy kampanii Semilac odpowiada Media Concept.