Kraj

Grey Group autorem wizerunkowej kampanii grupy Lotos [wideo]

Oprócz 30-sekundowego spotu emitowanego w telewizji kampania opiera się na działaniach promocyjnych w internecie przygotowanych przez zespół Grey Possible.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAjxqbOqIfHg%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%26controls%3D0%26showinfo%3D0%22%7D
Rusza wizerunkowa kampania grupy Lotos przygotowana przez Grey Group. To pierwsza w historii grupy kampania wizerunkowa na tak dużą skalę, oparta na filmie telewizyjnym, spocie interaktywnym i konkursach dla klientów oraz pracowników Lotos.

Działania promocyjne w telewizji wystartowały 10 bm. Konkurs w internecie ruszył 13 bm. i potrwa do końca listopada.

Oprócz 30-sekundowego spotu emitowanego w telewizji kampania opiera się na działaniach promocyjnych w internecie przygotowanych przez zespół Grey Possible. Cały ruch z kampanii TV i online kierowany jest na stronę internetową www.lotostory.pl, gdzie użytkownicy, biorąc udział w konkursie, mogą poznać wszystkie obszary działalności grupy Lotos.

Postprodukcją zajął się Platige Image, reżyserią Paweł Borowski. Dom produkcyjny zaangażowany w realizację kampanii to Tank. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.