Kraj

Grey Group Poland z etiudą dla Empiku [wideo]

Za produkcję animacji odpowiada studio Human Ark.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFM_Pn9iycqc%22%7D
Rozpoczęła się kampania świąteczna Empiku pt.: “Najważniejsze znajdziesz w środku”, którą przygotowała agencja Grey Group Poland. Akcja obejmuje różne odsłony, m.in. animowaną etiudę (która będzie miała
premierę telewizyjną 1 grudnia br. na antenie TVN przed głównym wydaniem “Faktów”), a także wydanie książki charytatywnej oraz konkurs, w którym można wygrać wycieczkę do Laponii.

Za kreację odpowiada Grey Group, za produkcję Studio Animacji Human Ark (reżyserzy: Wojciech Wawszczyk i Tomasz Lew Leśniak), natomiast za planowanie i zakup mediów MEC. Muzyka do filmu została skomponowana przez Mikołaja Stroińskiego. Poza 130-sekundową animacją, którą można zobaczyć również w internecie, kampania opiera się na 60-sekundowym filmie emitowanym m.in. na antenie TVN i Polsatu, na telewizyjnych kanałach tematycznych, a także w kinach.