Kraj

Grey Group rozszerza kompetencje strategii

Ireneusz Turski na czele działu strategii i rozwoju biznesu Grey Group.

Zarząd Grey Group podjął decyzję o mocniejszym zaangażowaniu strategii 
w aktywność spółek grupy działających poza obszarem ATL – agencji PR Cohn & Wolfe 
i interaktywnej Argonauts. W związku z nowymi zadaniami zarządzanie strategią obejmie Ireneusz Turski, pełniący obecnie obowiązki deputy managing directora Argonauts.

– Ireneusz Turski związany jest z nami od sześciu lat i ma imponujące 13-letnie doświadczenie w biznesie reklamowym – od ATL, BTL, poprzez digital, po kompleksową obsługę budżetów publicznych. Staramy się, aby nasza strategia była praktycznym doradcą dla biznesu naszych klientów 
i szybko reagowała na zmiany na rynku. Jestem przekonany, że Irek znakomicie wywiąże się z tego zadania – mówi Rafał Baran, CEO Grey Group.

– Dział strategii w Grey Group jest w naturalny sposób połączony z rozwojem biznesu i ten kierunek będę chciał kontynuować – mówi Turski. Uważa też, że doświadczenie zdobyte w obszarze digital ma szansę zaowocować nową jakością oferowaną klientom na poziomie strategii.

Turski jest absolwentem filologii angielskiej Uniwersytetu Opolskiego i podyplomowych studiów zarządzania jednostkami gospodarczymi na Uniwersytecie Wrocławskim.
 Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach Bates Poland, Testardo Bates i Grey Worldwide Warszawa. Pracę w Testardo zaczął w 2001 r. po połączeniu agencji Bates Poland i Testardo. W latach 2004-2005 pracował w agencji Grey Warszawa, a od 2005 r. ponownie w Testardo. Od tego czasu zdobywał doświadczenie przy obsłudze klientów, takich jak: Agencja Rynku Rolnego, Deutsche Bank, PKO BP, Telekomunikacja Polska, Food Care, Kamis Przyprawy, Royal Unibrew czy Suzuki.

W ramach prac strategicznych oraz rozwoju Grey Group w zespole pracować będzie również Jan Barański, strategic planner związany z grupą od ponad roku (wcześniej w Scholz & Friends). Z działem strategii Grey Group nadal związani są również Anna Gołębicka jako doradca zarządu ds. strategii (która równolegle pełni funkcję szefa marketingu w firmie Paged) oraz Rafał Maciąg, ekspert w zakresie projektowania kampanii komunikacyjnych, wcześniej związany m.in. z agencjami DDB, San Markos i McCann Erickson.

Z agencji odchodzi Tomasz Pisanko, który przez ostatnie pół roku był szefem działu strategii w firmie. Z Grey Group był związany od kwietnia 2010 r. Swoje obowiązki będzie pełnił do końca grudnia. Pisanko był poprzednio wieloletnim szefem działu strategii Scholz & Friends Warszawa, jego dalsze plany zawodowe nie są znane.