Kraj

Grey Group z kampanią Jana Niezbędnego [wideo]

Za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiada Wavemaker.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeBX-6kDCNDg%22%7D
Jan Niezbędny, marka należąca do firmy Sarantis, startuje z nową kampanią reklamową worków na śmieci Magnum Flex & Strong.

Kampania reklamowa obejmie TV oraz działania digital. Za projekt odpowiedzialna jest agencja Grey Group Poland. Za produkcję Lemon Film. Za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiada Wavemaker.