Kraj

Group One realizuje kampanie dla marek Hochlandu na Ukrainie [wideo]

Działania są prowadzone przy wsparciu lokalnego oddziału Mediaplus Ukraina.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdvQW0TO0Bec%22%7D
Wystartowała kampania promocyjna serków Almette na Ukrainie. Działania przygotowały agencje z Group One. Obsługa obejmuje planowanie i realizację kampanii w TV oraz digitalu: wideo, display i
social media.

Za strategię, planowanie i zakup mediów w TV odpowiada agencja mediowa Value Media, kampanię digitalową prowadzi SalesTube, a social media obsługuje Labcon. Za produkcję spotu dla marki Almette odpowiada Change Serviceplan. Działania są prowadzone przy wsparciu lokalnego oddziału Mediaplus Ukraina należącego do Serviceplan Group, partnera Group One.