Kraj

Group One rusza z kolejną edycją programu One School

Oprócz szkoleń typowo narzędziowych i skupionych na branży w harmonogramie znajdzie się też miejsce na trening umiejętności miękkich i identyfikację mocnych i słabszych stron każdego uczestnika przez sesje Gallupa.

Agencja mediowa Value Media i Mediaplus oraz agencja MarTech & ecommerce Salestube, należące do Group One, ruszają z kolejną edycją programu szkoleniowo-stażowego One School kierowanego do przedstawicieli generacji Z. Cykl warsztatów prowadzonych przez ekspertów obejmie zagadnienia związane z technologią, mediami i marketingiem, a także umiejętności miękkie. Nabór kandydatów potrwa do 14 lipca.

Autorzy programu stawiają na indywidualne podejście. Oprócz szkoleń typowo narzędziowych i skupionych na branży w harmonogramie znajdzie się też miejsce na trening umiejętności miękkich i identyfikację mocnych i słabszych stron każdego uczestnika przez sesje Gallupa.

Zajęcia One School rozpoczną się na początku sierpnia i potrwają miesiąc. Na najlepszych uczestników czekają propozycje pracy w spółkach Group One.