Rozwojem spółki w roli head of marketplace zajmie się Przemysław Brejwo, który będzie raportować do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media.
– Nad projektem pracowaliśmy od miesięcy, wykorzystując wsparcie i know-how niemieckiego partnera Serviceplan, który jako jeden z pierwszych w Europie od 2015 r. pomaga klientom sprzedawać na Amazonie. Naszą przewagą jest unikatowe na polskim rynku połączenie doświadczenia we wdrożeniach i w skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach z kompetencjami ponad 400 ekspertów od e-commerce, komunikacji, technologii, analityki i mediów współpracujących ze sobą pod jednym dachem – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.
Za rozwijanie nowych kompetencji odpowiadać będzie Przemysław Brejwo. Od 2009 r. zajmuje się wprowadzaniem polskich e-commerce na rynek niemiecki. Na koncie ma projekty związane ze zwiększaniem sprzedaży w sklepach internetowych i platformach takich jak Amazon, eBay, Zalando i Allegro. Rozwijał sprzedaż takich marek jak Urban.City, Wittchen, Cocoglam czy Erko.