Kraj

Group One wraz z Serviceplanem powołują TechNest

Globalny hub marketingowo-technologiczny w Warszawie będzie służyć do obsługi międzynarodowych klientów. Hub ma m.in. obsługiwać na ponad 100 rynkach marki BMW i Mini - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Group One wspólnie z grupą Serviceplan tworzą agencję TechNest. Nowa spółka będzie odpowiedzialna za wdrażanie kontentu, technologię i analitykę dla klientów Serviceplanu na ponad 100 globalnych rynkach.

Za powołanie agencji TechNest odpowiada Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media. Trwa rekrutacja do ponad 40-osobowego zespołu team leaderów, marketing konsultantów i webservice supportu.

– Wybór Warszawy był podyktowany bardzo mocnymi kompetencjami i doświadczeniem Group One. Rozwijając kolejne centrum eksperckie nad Wisłą, mamy w planach powtórzenie sukcesu agencji Gong, która od lat tworzy doceniany przez grupę Serviceplan hub produkcyjno-kreatywny – komentuje Marcus Noder, executive board member at Serviceplan Group SE & Co.KG.

– TechNest nie jest nazwą przypadkową. Mamy ambicje rozwoju interdyscyplinarnego zespołu z kompetencjami obejmującymi nie tylko zarządzanie serwisami, ale też analitykę i technologię, która spersonalizuje komunikację z klientem – mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

Według naszych informacji hub będzie służył m.in. do obsługi marek BMW i Mini na ponad 100 rynkach.