Kraj

Group One z kampanią dla marki Mini [wideo]

Działania prowadzone są pod hasłem "Big Love".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOHnTtC3f07c%22%7D
Wystartowała ogólnopolska kampania marki Mini pod hasłem parasolowym “Big Love”. Komunikacja dotyczy premiery nowych wersji modeli Mini Hatch i Mini Cabrio.

Kampania (display, social media, performance) została przygotowana przez spółki Group One. Za strategię online zarówno dla wizerunkowej kampanii display i wideo z komunikacją parasolową, jak i dla działań performance z komunikacją produktową jest odpowiedzialna agencja mediowa Mediaplus ze wsparciem agencji SalesTube. Change Serviceplan przygotował natomiast lokalną odsłonę materiałów kreatywnych.