Kraj

Reklama

Marketing

Group One z kampanią dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki

Autorką zdjęć do kampanii jest fotografka Marta Wojtal.

Wystartowała kampania społeczna pod hasłem “Jednym głosem” realizowana kompleksowo przez agencję Group One wspólnie ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki. Jej celem jest wezwanie do zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym i pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa.

W realizowanej w ramach projektu “Zakończmy epokę klatkową” kampanii “Jednym głosem” wzięły udział znane osoby, które nie są obojętne na los zwierząt: Anna Dereszowska, Tomasz Raczek, Agnieszka Woźniak-Starak, Lara Gessler, Zuza Kołodziejczyk, Bartosz Bielenia oraz Rafał Maślak.

Koncept kreatywny, w którym głos został oddany zwierzętom hodowlanym, stworzyła agencja kreatywna Labcon, która jest autorem spotu, odpowiada za działania kreatywne, PR oraz współpracę z liderami opinii, celebrytami i influencerami. Całość działań komunikacyjnych wystartowała 18 kwietnia podczas konferencji prasowej Stowarzyszenia Otwarte Klatki, zorganizowanej przez dział PR agencji kreatywnej należącej do Group One. Produkcją spotu zajęła się agencja Media Ready, a autorką zdjęć do kampanii jest fotografka Marta Wojtal. Działaniami mediowymi, w tym pozyskaniem powierzchni pro bono na potrzeby kampanii społecznej, zajęło się Value Media. Spot będzie emitowany w TV, na platformach VoD oraz w digitalu. Agencja SalesTube wspiera akcję w obszarze paid social.