Kraj

Group One z kampanią promocyjną Wielkiej Loterii Almette

Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów - w tym hybrydowej telewizji (HbbTV) na kanałach należących do Polsatu.

Group One z kampanią promocyjną Wielkiej Loterii Almette
Startuje szósta edycja Wielkiej Loterii Almette (Hochland), w której do wygrania jest w pełni wyposażony, całoroczny ekodom z widokiem na panoramę Tatr. Akcji towarzyszy kampania online i offline.

Działania promocyjne wspierające loterię są prowadzone przez spółki należące do Group One. Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów – w tym hybrydowej telewizji (HbbTV) na kanałach należących do Polsatu – oraz nadzór nad całością kampanii. Agencja SalesTube wspiera działania w digitalu, które obejmują m.in. kampanię na YouTube, Facebooku, display oraz mailingi. Agencja kreatywna Labcon koordynuje współpracę z influencerami w social mediach.