Kraj

Grupa CCC z rekordowym przychodem 2 miliardy złotych w jednym kwartale

Wzrost przychodów rok do roku: ponad 40%.

Wynik przeszło 2 miliardy złotych osiągnięty w II kwartale br. – najlepszy wynik kwartalny w historii, wyższy o 40% w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej – Grupa CCC przypisuje sukcesowi strategii omnichannel: pełnemu otwarciu sklepów stacjonarnych po lockdownie przy jednoczesnym dynamicznym rozwoju kanału e-commerce, a także uruchomieniu nowego (od maja br.), dobrze przyjętego konceptu detalicznego (HalfPrice). Grupa wygenerowała 112 mln złotych zysku operacyjnego oraz 250 mln złotych EBITDA. Wchodząca w skład grupy CCC grupa eobuwie.pl również utrzymała wysoką dynamikę przychodów i rentowność – jej sprzedaż w minionym kwartale wyniosła 811 mln złotych, co oznacza wzrost o 56% rok do roku (w tym eobuwie.pl +53% i Modivo +88%). Sklepy HalfPrice – jest ich już 21 – zanotowały w omawianym okresie 40 mln złotych przychodów ze sprzedaży.

Marka HalfPrice niedługo zadebiutuje poza granicami Polski – w sierpniu na Węgrzech oraz Austrii, nieco później w Czechach. – Do końca roku w Polsce i w Europie otwartych zostanie łącznie ok. 60 sklepów, a jesienią HalfPrice rozpocznie sprzedaż online – mówi Adam Holewa, prezes zarządu HalfPrice. Na trzeci kwartał br. CCC zapowiada też nowości produktowe – kolejne modele z linii GoForNature oraz obuwie marki Badura, które debiutuje w portfolio grupy.