Przetargi

Grupa Eskadra wygrywa budżet Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju

Przewidywany budżet kampanii to 720 tys. zł.

Przetarg prowadzony przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju dotyczył opracowania koncepcji kreatywnej kampanii oraz produkcję elementów kampanii promującej źródła informacji o Funduszach Europejskich (FE). Do przetargu zgłosiły się cztery agencje, budżet Ministerstwa zdobyła Grupa Eskadra.

Głównym celem kampanii jest poinformowanie społeczeństwa oraz potencjalnych beneficjentów o możliwości starania się o nowe środki z FE oraz o możliwości uzyskania szczegółowych informacji na ten temat na stronie internetowej dotyczącej FE oraz w Punktach Informacyjnych FE (PIFE). Celem marketingowym kampanii jest wzrost wejść na stronę internetową dotyczącą FE oraz zwiększenie poziomu zainteresowania konsultacjami w PIFE.
Główny komunikat, jaki Ministerstwo chce przekazać w przypadku portalu, to: jak w łatwy sposób można dotrzeć do informacji o Funduszach Europejskich, a w przypadku punktów informacyjnych – o możliwości bezpłatnej, profesjonalnej i kompleksowej informacji o FE.

Przewidywany budżet kampanii to 720 tys. zł.