Kraj

Grupa Euro RSCG kończy rok 8-proc. wzrostem

Wszystkie spółki w grupie zakończyły 2010 rok na plusie.

Grupa Euro RSCG zakończyła 2010 r. ok. 8-procentowym wzrostem przychodów w stosunku do roku poprzedniego. Według Wojciecha Borowskiego, CEO grupy, wyniki te są jeszcze przed ostatecznym audytem i mogą się minimalnie różnić od finalnych, ale każda ze spółek wchodzących w jej skład odnotowała wzrost przychodów – nie było firm deficytowych.

Obroty Grupy w 2010 r. wyniosły ok. 160 mln zł (wielkości przychodów firma nie podaje).

– Rok 2010 nie przyniósł nam wprawdzie żadnych spektakularnych zwycięstw, ale też nie straciliśmy ani jednego kontraktowego klienta, powiększając za to ich grono o nowe zlecenia zarówno od aktualnych, jak i pozyskanych klientów – podsumował Borowski.

Według niego agencja wygrała w ub.r. 93 nowe projekty, co oznacza niemal 50-procentową skuteczność w odniesieniu do przetargów, w których grupa startowała. Najważniejsze nowe biznesy to:

  • w przypadku Euro RSCG 4D – digital: Peugeot, Philip Morris, Heinz;
  • w przypadku Euro RSCG 4D – shopper marketing: Coca-Cola, Immochan, Nestle, 3M;
  • w przypadku Euro RSCG Sensors (PR): Skanska, Heineken, Dettol, Samsung, 3M;
  • w przypadku Euro RSCG Warsaw (reklama): IKEA, Teva, 5aSec, Xelion, Durex, Scholl;
  • w przypadku Euro RSCG Marketing House (relationship marketing): TP SA, Nutricia, Dell, Eurocash, Novartis, Teva.

Agencja Euro RSCG rozwinęła też usługi o social media – nowi klienci obsługiwani w tym zakresie to m.in.: BNP Paribas, Warka, Volvo. W skład Grupy wchodzi też Dream Studios (studio produkcyjne i DTP).