W marcu zeszłego roku agencje Scholz & Friends, The Digitals, Emlab i Booost przeszły rebranding. W tym czasie Anna Koszur objęła stanowisko CEO grupy, a Marcin Mroczek dyrektora kreatywnego, do grupy w tym czasie dołączyło 39 nowych osób.
Największym projektem w pierwszym roku we Freundschaft był rebranding marek z Grupy Polsat Plus (Plus, Polsat i Polsat Box, dawniej Cyfrowy Polsat), którego efekty konsumenci ujrzeli w sierpniu 2021 r. Grupa Freundschaft rozpoczęła współpracę z 19 nowymi klientami, pośród których znalazły się Interia, Polsat i Erli.pl (Freundschaft), XTB, Viaplay (Freundschaft The Digitals). Podczas tego roku przedłużona została współpraca z marką Plus i Netią oraz Aldi (Freundschaft), a współpraca z marką Brita objęła kolejnych dziewięć rynków, w tym niemiecki, francuski, włoski, austriacki, szwajcarski, turecki, belgijski i holenderski.
W dniu swoich pierwszych urodzin agencje Grupy Freundschaft pracują dla 61 klientów.