Zagranica

Grupa H&M wprowadza markę Arket

Koncept, nad którym badania trwały dwa lata, ma być rodzajem miejskiego targu, z ubraniami niezłej jakości, wyposażeniem domu i kawą.

Grupa H&M wprowadza markę Arket. Koncept, nad którym badania trwały dwa lata, ma być rodzajem miejskiego targu, z ubraniami niezłej jakości i wyposażeniem domu. Sklepy będą oferować zarówno produkty maki Arket, jak i innych wybranych brandów. W niektórych lokalizacjach mają pojawić się kawiarnie, serwujące obok kawy także potrawy w stylu “new nordic”. Ceny w Arket mają być nieco wyższe niż w H&M, ale jakość lepsza, a dodatkowo mają być to produkty wytworzone z troską o środowisko. Pod względem designu ma być to “ponadczasowa klasyka”. H&M uważa, że konsumenci w miastach poszukują jakości, ale także większej wygody i chcą mieć szeroki wybór produktów różnych marek. Pierwszy sklep ma wystartować w Londynie latem lub wczesną jesienią, równocześnie rozpocznie się sprzedaż online w 18 krajach Europy. 

(NRFSmartBrief)