Kraj

Grupa Muszkieterów z 4,2 mld zł obrotów w pierwszym półroczu 2021 r.

Oznacza to wzrost o 430 mln zł (11,5%) rok do roku.

Grupa Muszkieterów podała też, że sprzedaż w sklepach otwartych co najmniej rok zwiększyła się w pierwszym półroczu br. o ponad 9,5% w stosunku do tego samego okresu w roku poprzednim.

W omawianym okresie roku sieć Intermarché otworzyła trzy nowe sklepy w koncepcie Power – w Poznaniu, Piekarach Śląskich i Miliczu. Przeprowadziła również modernizację trzech już istniejących obiektów w Śremie, Szczecinku i Oleśnicy. Ponadto uruchomiła dwie nowe stacje paliw w formule light (oba punkty w sąsiedztwie sklepów Bricomarché) oraz dwa nowe punkty Intermarché Drive, które umożliwiają zamawianie produktów online i ich odbiór w specjalnej strefie.

Z kolei sieć Bricomarché otworzyła dwa nowe sklepy – w Tomaszowie Mazowieckim i Miliczu, oraz 34 nowe Bricomaty – boksy do bezkontaktowego odbioru zamawianych towarów. W I kwartale br. rozpoczęła się kampania marki wprowadzająca nowy claim sieci, który obecnie brzmi „Dom to nasza wspólna pasja”.