Kraj

Grupa Redan spokojna o markę Top Secret

Około 26 mln zł wyniosły w grudniu łączne obroty sieci odzieżowej Top Secret.

Około 26 mln zł wyniosły w grudniu łączne obroty sieci Top Secret, należącej do Grupy Redan. Krajowa sprzedaż była na porównywalnym poziomie do uzyskanej rok wcześniej. W całym 2019 r. marka modowa zrealizowała około 235 mln zł przychodów, czyli nieznacznie mniej niż w 2018 r.
Sprzedaż towarów Top Secret w grudniu 2019 r. wyniosła łącznie ok. 26 mln zł i była niższa o ok. 4% w porównaniu z grudniem poprzedniego roku. Jednocześnie powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec minionego miesiąca zmniejszyła się o 9% r./r. i wyniosła 34,3 tys. mkw. W ujęciu narastającym sprzedaż Top Secret w całym 2019 r. wyniosła ok. 235 mln zł i była o ok. 3% niższa niż rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w minionym miesiącu wyniosły 3 mln zł, co oznacza spadek o 13% w ujęciu r./r. Był on spowodowany mniej zróżnicowaną ofertą asortymentową w porównaniu z rokiem poprzednim. Narastająco sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 32,5 mln zł i była o ok. 6% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.