Kraj

Media

Grupa RMF nie zmieni cen reklam w lecie

W wakacje nie będzie też okresu high season.

Cenniki reklam stacji i pakietów handlowych Grupy RMF na okres od 3 lipca do 3 września br. pozostaną na takim samym poziomie jak obowiązujące obecnie. W wakacje nie zostanie wprowadzony żaden okres high season.

– Utrzymujemy najkorzystniejszą konstrukcję pakietów handlowych na rynku, ponieważ oferujemy dodatkowy rabat od sumy cenników stacji wchodzących w skład poszczególnych pakietów – podkreśla Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży. Dodatkowy rabat w przypadku pakietu RMF 3D wynosi 10%, w RMF na MAXXa – 8%, a w RMF z Klasą – 3%. – Naszym atutem są też atrakcyjne przeliczniki długości spotów, które pozostają na bardzo niskim poziomie. Na przykład dla spotów 15-sekundowych przelicznik w Grupie RMF wynosi zaledwie 0,78, co jest obecnie najniższą stawką na rynku ogólnopolskim – dodaje Ramza.

Według najnowszych danych Radio Track Grupa RMF pozostaje liderem rynku radiowego z zasięgiem dziennym na poziomie 9,3 mln osób – o 2,2 mln słuchaczy (30%) więcej niż Grupa Eurozet. Udział w czasie słuchania Grupy RMF wynosi 35,7%, a flagowej stacji RMF FM – 29,6%.