Kraj

Reklama

Media

Grupa RMF ogłasza cenniki reklamowe na marzec i kwiecień

Średnie podwyżki cen wyniosą 2,9%.

W cennikach reklamowych obowiązujących od 27 lutego do 30 kwietnia br. średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach Grupy RMF wyniosą 2,9% (dla wszystkich dni, dla pasma godzinowego 6-20). Dopłata “high season”, wprowadzana w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Wielkanocą, w dniach 3-8 kwietnia i wyniesie 3%.

– Podwyżka ta jest w zasadzie nieznaczną korektą cen, znacząco poniżej inflacji, która ma wpływ na cały rynek, również rynek medialny i reklamowy. Dodatkowo nasze pakiety oferują bardzo korzystne koszty dotarcia, zarówno w porównaniu z innymi mediami, jak i z bezpośrednią radiową konkurencją – tłumaczy Tomasz Ramza, dyrektor generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Główna marka w grupie, RMF FM, to od wielu lat lider radiowego rynku w Polsce, z udziałem w rynku utrzymującym się na poziomie powyżej 30%. Zasięg tygodniowy to ponad 18 milionów osób, co oznacza, że dwie trzecie Polaków w wieku 15-75 lat włącza RMF FM przynajmniej raz w tygodniu.