Kraj

Grupa RMF wprowadza nowe cenniki reklamowe

Zmiany w cennikach zmieszczą się w przedziale 3,1-5,5 proc.

Grupa RMF przedstawiła nowe cenniki swoich stacji i pakietów, które będą obowiązywać od 29 lutego br. – Rok 2015 był dla branży radiowej niezwykle udany w wymiarze komercyjnym. Wysoki popyt na reklamę radiową obserwujemy również od początku bieżącego roku, co potwierdza dobrą koniunkturę na rynku i udowadnia, że radio jest cenionym i skutecznym narzędziem komunikacji – mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.

W minionym roku Grupa RMF umocniła swoją pozycję na rynku radiowym po względem słuchalności. Średnie zmiany cenników obowiązujących od 29 lutego wyniosą (cały tydzień, cała doba): radia RMF FM – 5,5 proc., sieci RMF Maxxx – 3,1 proc., i RMF Classic – 4 proc. Tym samym korekcie podlegają ceny pakietów, odpowiednio o 4,8 proc. w RMF 3D, 5 proc. w RMF na Maxxxa i 5,3 proc. w RMF z Klasą.