Kraj

Grupa ZPR z nową ofertą reklamową "6+"

Na rynek trafia propozycja reklamowa adresowana do klientów branży zdrowotnej.

Grupa ZPR Media wprowadza na rynek specjalną propozycję reklamową skierowaną do klientów branży zdrowotnej. Nowa oferta “6+” bazuje na portalu Poradnikzdrowie.pl. Jej uzupełnienie stanowią działania crossmediowe wykorzystujące potencjał Grupy ZPR Media: radio, telewizję, prasę, internet oraz produkcję eventów.

Najnowsza oferta Grupy ZPR Media zawiera szereg rozwiązań w serwisie Poradnikzdrowie.pl (4,2 mln realnych użytkowników i 25,4 mln odsłon w skali miesiąca) w połączeniu z innymi mediami Grupy ZPR Media. Zawartość redakcyjna Poradnikzdrowie.pl powstaje we współpracy z ekspertami i specjalistami, co ma gwarantować wysoki poziom merytoryczny wszystkich materiałów. Serwis zawiera obecnie ponad 90 tys. artykułów i porad, poruszających tematy z różnych dziedzin zdrowia i medycyny (profilaktyka, metody leczenia, sposoby dbania o urodę i kondycję fizyczną, zasady zdrowego odżywiania). Poradnikzdrowie.pl aktywnie angażuje użytkowników, dając im możliwość wypowiadania się na forum i komentowania artykułów (ponad 140 tys. wartościowych komentarzy użytkowników), zadawania pytań ekspertom oraz oferując udział w sondach i plebiscytach.
 
Oferta reklamowa “6+” ma pozwalać klientom na kompleksowe wykorzystanie możliwości reklamowych i redakcyjnych wszystkich marek Grupy ZPR Media. Formy reklamowe na stronie Poradnikzdrowie.pl wzbogacone zostały o działania crossmediowe z wykorzystaniem stacji radiowych (Radio Eska, Radio Vox FM, Radio Wawa, Eska Rock, Radio Plus), kanałów telewizyjnych (Polo TV, Eska TV, Fokus TV, Vox Music TV), prasy (“Super Express”, “Zdrowie”, “M jak Mama”), internetu, a także poprzez organizację eventów.

Oferta “6+” udostępniona została 7 października br. Za sprzedaż oferty odpowiada IDMnet SA, dom sprzedaży reklamy internetowej i telewizyjnej, należący do Grupy ZPR Media.