Żywiec po raz kolejny zaprasza studentów do konkursu stażowego Angaż Żywca. Jego zwycięzca dołączy do ekipy organizującej Męskie Granie i otrzyma 10 tys. zł pensji.
Aby wziąć udział w akcji, należy rozwiązać jedno z pięciu zadań konkursowych. Pierwsze z nich pojawiło się na stronie www.juwenaliazywca.pl oraz na profilu marki w Facebooku 24 kwietnia, a kolejne będą publikowane co cztery dni. Pięciu najlepszych uczestników zmierzy się 23 i 24 maja podczas Juwenaliów Żywca w Warszawie. Zdobywca Angażu Żywca zostanie wybrany na początku czerwca.
W ramach Juwenaliów sponsorowanych przez markę Żywiec odbędzie się 12 imprez w siedmiu polskich miastach: w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie, we Wrocławiu, w Katowicach i Olsztynie.
Projekt Juwenalia otrzyma silne wsparcie w internecie. Dodatkowo na potrzeby prowadzonych działań przygotowane zostaną plakaty, zawieszki i ulotki.
Dla marki Żywiec pracują: działania z zakresu ATL – agencja DDB, z zakresu BTL – Men at Work. Za aktywacje interaktywne odpowiada Gong, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.