Kraj

Gruppa66 Ogilvy promuje kurczaki na stacji BP [WIDEO]

Pierwsza kampania telewizyjna dla należącej do BP sieci Wild Bean Cafe (WBC) wyprodukowana w Polsce.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fj6_67ETIuy8%22%7D
Gruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię reklamową dla należącej do BP sieci
Wild Bean Cafe (WBC). Kampania wspiera wprowadzenie nowego, “kurczakowego” menu.

Jest to pierwsza kampania telewizyjna dla WBC wyprodukowana w Polsce. Opracowany przez Ogilvy koncept uwzględnia także radio i niestandardowe formaty OOH na miejskich autobusach.

Idea kreatywna opracowana przez Gruppa66 Ogilvy bazuje na pokazaniu efektów “kurczakowej” obsesji, jakiej się doświadcza dzięki ofercie WBC. Główny bohater, jadąc ulicami miasta, wszędzie widzi kurczaki – w tramwaju, na motorze, w tłumie przechodniów. Aby zaspokoić “kurczakowy” głód, podjeżdża do najbliższej restauracji WBC na stacji BP.

– Kostium głowy kurczaka został zamówiony w specjalistycznym studiu z Londynu – Animatronic Animals – Simon (The Staffa) Wilson, natomiast do realizacji spotu zaprosiliśmy reżysera Mikko Lehtinena, wielokrotnie nagradzanego na międzynarodowych festiwalach reklamy, który podjął się tego projektu z ogromnym entuzjazmem – powiedziała Ilona Borucka, account manager Gruppa66 Ogilvy.

Spot można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.