Kraj

Grzegorz Kita wiceprezesem i współwłaścicielem Runmageddonu

Obejmuje bezpośredni nadzór nad marketingiem całego cyklu biegów Runmageddon.

Grzegorz Kita wiceprezesem i współwłaścicielem Runmageddonu
Grzegorz Kita, prezes i założyciel agencji marketingu sportowego Sport Management Polska, został współwłaścicielem Runmageddonu. Jako wiceprezes i partner zarządzający będzie zajmował się marketingiem, eventami oraz zarządzaniem bieżącym.

Runmageddon to największy cykl biegów przeszkodowych w Polsce, jedna z największych tego typu imprez w Europie. W 2016 r. w zawodach Runmageddonu uczestniczyło 36 tys. osób w 9 miastach.

Prezesem Runmageddon jest Jarosław Bieniecki. Grzegorz Kita obejmie bezpośredni nadzór nad istniejącymi działami marketingu, komunikacji, social mediów oraz sponsoringu. W skład pionu marketingu wejdzie także dział współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, biuro obsługi klienta oraz nowe działy, w tym dział nowych projektów biznesowych. – Decyzja o inwestycji w Runmageddon nie była prosta, choć niezwykle ekscytująca. To spora zmiana w moim życiu, ale ten rynek ma niesamowite perspektywy. Obecnie prawie całe moje nakłady czasowe będą poświęcone Runmageddonowi. Szacuję, że ponad 90 proc. czasu i energii przeznaczę na ten projekt. Bieżące działanie SMP zostanie w znaczącym stopniu zawieszone lub ograniczone jedynie do moich usług doradczo-konsultacyjnych – mówi Grzegorz Kita.

Kita prowadził firmę Sport Management Polska od 15 lat.