Kraj

Grzegorz Krzemień szefem branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska

Prace rady - ciała nadzorującego i kontrolującego program certyfikacji DIMAQ - będą odbywały się w czterech grupach projektowych.

Grzegorz Krzemień szefem branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska
Pracami drugiej kadencji branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska pokieruje od początku marca br. Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine. W gronie 11 członków rady znaleźli się przedstawiciele agencji, domów
mediowych, reklamodawców i uczelni wyższych. Głównym zadaniem powołanej na dwuletnią kadencję rady będzie wyznaczanie i tworzenie standardów kompetencji e-marketingowych.

Prace rady – ciała nadzorującego i kontrolującego program certyfikacji DIMAQ – będą odbywały się w czterech grupach projektowych: aktualizacji sylabusa i pytań, recertyfikacji i korzyści z posiadania certyfikatu, komunikacji oraz kolejnych poziomów certyfikacji. Decyzje rady, choć będą w pierwszej kolejności dotyczyły programu realizowanego na polskim rynku, będą też automatycznie wprowadzane w krajach, które przyjęły certyfikację DIMAQ (obecnie to: Słowenia, Grecja, Cypr, Serbia, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra).

Oprócz Grzegorza Krzemienia, który przejął obowiązki od Pawła Sali, dyrektora zarządzającego FreshMail, w skład rady wchodzą: Łukasz Bis – prodziekan i wykładowca na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Arkadiusz Łatko – menedżer kampanii internetowych Credit Agricole Bank Polska, Artur Maciorowski – trener, konsultant, publicysta, właściciel eCode.pl, Zbigniew Nowicki – managing director Bluerank, Paweł Patkowski – dyrektor marki i komunikacji marketingowej w Orange Polska, Anna Robotycka – twórca i właściciel agencji
FaceAddicted/F11, Włodzimierz Schmidt – prezes zarządu IAB Polska, Jacek Szostak – praktyk
komunikacji digital i trener w Publicis Media/StarcomMediavest Group, Robert Wielgo – CMO, członek
zarządu IAB Polska, Krzysztof Winnik – trener, wykładowca akademicki, konsultant w Winnik Consulting.