Kraj

Grzegorz Magnuszewski group account directorem w Ogilvy & Mather

Agencja wzmacnia dział kreacji, obsługi klienta i strategii.

Do zespołu agencji Ogilvy & Mather dołączyły cztery nowe osoby: Grzegorz Ścieszka zasilił dział kreacji, obsługę klienta wspierać będą Grzegorz Magnuszewski i Mateusz Borys, Justyna Manaj powiększy zaś dział strategii.

Magnuszewski objął stanowisko group account directora. Wcześniej pracował m.in. dla Grey Worldwide i Hator, zaś od 2014 r. pełnił funkcję account directora w Red8. Wśród jego klientów znaleźć można takie firmy, jak Grupa Żywiec, Sara Lee Household, Coca-Cola, BAT, Seat.

Mateusz Borys rozpoczął pracę w dziale client service jako account manager. Karierę zaczynał w OgilvyOne w Mediolanie. Pracował dla takich klientów, jak: Tesco, Axa, Orlen Oil, Costa Coffee. Krótko związany był również z Leo Burnett, a do Ogilvy & Mather przeszedł bezpośrednio z Red8.

Ścieszka został nowym senior art directorem. Karierę zaczynał w DDB, skąd po 5 latach przeniósł się do Ogilvy. W 2008 r. zamienił na kilka lat Ogilvy na Saatchi & Saatchi, by w 2014 r. zamienić je na Red8. Pracował m.in. dla Procter & Gamble, BPH, Castrola, Axa Direct, GE Money Banku.

Manaj wesprze dział strategii Ogilvy & Mather na stanowisku junior strategic plannera. Wcześniej pracowała dla Saatchi & Saatchi Interactive Solutions jako junior e-commerce strategy planner.