Grzegorz Sulich dołączył do BBDO Warszawa w czerwcu 2018 r. Do tej pory nadzorował projekty technologiczne realizowane przez BBDO Warszawa, czego przykładem jest wdrożenie aplikacji TruckCom zarządzającej i synchronizującej działania związane z marketingiem, serwisem i sprzedażą w sieci Mercedes-Benz Trucks. Prowadzony przez niego zespół, który tworzą programiści o kompetencjach front-end oraz back-end, skupia się na rozwoju istniejących narzędzi i tworzy nowe rozwiązania technologiczne, niezbędne w procesach współpracy z klientami. Dla Molecular BBDO Grzegorz stworzył m.in. platformę Molecular Lab Suite, która znacząco przyspiesza i ułatwia klientom błyskawiczne zarządzanie we współpracy z agencją procesem produkcji, lokalizacji i syndykacji treści w e-commerce.
Sulich ma doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych aplikacji internetowych i nowoczesnych stron internetowych w stacku technologicznym XAMP z wykorzystaniem technologii Amazon Web Services. Doświadczenie w pracy w komunikacji marketingowej zdobywał m.in. w Saatchi & Saatchi IS i Isobar, pracował m.in. dla takich klientów, jak: Microsoft, Procter & Gamble, Samsung, Duracell i Mars.