Kraj

Grzegorz Sulich CTO w BBDO Warszawa i Molecular BBDO

BBDO Molecular zamierza otworzyć biura w Singapurze, Chicago i Londynie.

Grzegorz Sulich CTO w BBDO Warszawa i Molecular BBDO
Grzegorz Sulich został chief technology officerem w BBDO Warszawa i Molecular BBDO. W związku z ekspansją Molecular BBDO, zarządzanego z Polski, globalnego hubu sieci BBDO poświęconego rozwiązaniom e-commerce, wzrośnie zakres odpowiedzialności Sulicha w grupie BBDO. Jako CTO będzie odpowiedzialny za rozwiązania technologiczne z obszaru marketing oraz e-commerce content automation wdrażane na rynkach międzynarodowych. Rozwiązania te mają na celu automatyzację procesu tworzenia i syndykacji kontentu w e-commerce oraz pomiar jego skuteczności.

Grzegorz Sulich dołączył do BBDO Warszawa w czerwcu 2018 r. Do tej pory nadzorował projekty technologiczne realizowane przez BBDO Warszawa, czego przykładem jest wdrożenie aplikacji TruckCom zarządzającej i synchronizującej działania związane z marketingiem, serwisem i sprzedażą w sieci Mercedes-Benz Trucks. Prowadzony przez niego zespół, który tworzą programiści o kompetencjach front-end oraz back-end, skupia się na rozwoju istniejących narzędzi i tworzy nowe rozwiązania technologiczne, niezbędne w procesach współpracy z klientami. Dla Molecular BBDO Grzegorz stworzył m.in. platformę Molecular Lab Suite, która znacząco przyspiesza i ułatwia klientom błyskawiczne zarządzanie we współpracy z agencją procesem produkcji, lokalizacji i syndykacji treści w e-commerce.

Sulich ma doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych aplikacji internetowych i nowoczesnych stron internetowych w stacku technologicznym XAMP z wykorzystaniem technologii Amazon Web Services. Doświadczenie w pracy w komunikacji marketingowej zdobywał m.in. w Saatchi & Saatchi IS i Isobar, pracował m.in. dla takich klientów, jak: Microsoft, Procter & Gamble, Samsung, Duracell i Mars.