Kraj

Reklama

Personalia

Marketing

Grzegorzewski, Kaźmierczak, Szczygieł i Żuchniewicz dołączają do SalesTube

Zespół Intelligence Division SalesTube rozbudowuje kompetencje analityczne i marketing automation.

Do agencji martech & e-commerce SalesTube (Group One) dołączają cztery nowe osoby: Jakub Szczygieł jako marketing automation manager, Filip Kaźmierczak w roli data integration lead, Barbara Żuchniewicz na stanowisku senior web analyst oraz Piotr Grzegorzewski jako data engineer. Cała czwórka wzmacnia strukturę zespołu Intelligence Division zarządzanego przez Magdalenę Niewiadomską.

Filip Kaźmierczak w branży analitycznej pracuje od dziesięciu lat. Był związany z takimi firmami jak Eactive, Piwik Pro, Grupa Domodi (Wirtualna Polska) czy ostatnio z Artgeist działającą na kilkudziesięciu rynkach europejskich. Do jego obowiązków należało budowanie zespołów analitycznych od podstaw i wdrażanie procesów CRO, zajmował się też modelowaniem atrybucji, szeroko pojętej web analityki oraz budowaniem złożonych rozwiązań business intelligence. W SalesTube jako data integration lead obejmuje zespół Web Analytics, Business Intelligence oraz Data Engineering.

Barbara Żuchniewicz karierę zaczynała w Havas Media, gdzie przez sześć lat pracowała jako web analityk. Następnie zdobywała doświadczenie po stronie dużego klienta omnichannel – w Sephorze, oraz jako analityk w agencji wdrażającej rozwiązania marketing automation. W SalesTube będzie pełnić rolę senior web analyst.

Jakub Szczygieł marketing automation zajmuje się od ponad czterech lat. Doświadczenie zdobywał m.in. w Gardner Denver Polska, gdzie realizował globalne kampanie w kilku językach oraz integrował nowe źródła danych, a następnie w Empiku, gdzie zajmował się strategią, wdrożeniami automatyzacji oraz przepływem i integracją danych. Ma na koncie także wiele kompleksowych projektów dla e-commerce.

Piotr Grzegorzewski od blisko trzech lat rozwija swoje kompetencje analityczne w e-commerce. Pierwsze kroki w branży stawiał jako e-commerce specialist w segmencie fashion. Potem pracował jako e-commerce data analyst.