Zagranica

Guinness kontynuuje kampanię

W ramach trwającej kampanii "Made of more" marka wyemituje kolejny spot.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZAaNbzydxiA%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Nowy spot, podobnie jak cała kampania, jest opracowany przez AMV BBDO. Został wyemitowany 18 stycznia na platformie cyfrowej, a w kinach i telewizji pojawi się 24 stycznia br.

Diageo na najnowszą komunikację dla marki Guinness w Wielkiej Brytanii przeznaczył 5,5 mln funtów, w Irlandii – 4 mln euro.

(Popsop.com)