Kraj

Gumy Halls startują z kampanią

Mondelez International z pierwszą kampanią w swojej nowej kategorii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzEKZ1AoIXy8%22%7D
Mondelēz International wystartował z kampanią reklamową nowych gum Halls. O wejściu koncernu w nową kategorię informowaliśmy w MMP24 z 10 stycznia. Produkt dostępny jest w czterech wariantach smakowych – dwóch miętowych – Peppermint (Mięta Pieprzowa) i Spearmint (Łagodna Mięta), oraz dwóch owocowych – Watermelon (Arbuz) i Citrus (Cytrusy). Poczucie świeżości mają dawać innowacyjne rozwiązania zastosowane w gumach Halls, m.in. granulki zamknięte w środku drażetki czy mentolowa otoczka. Gumy podobnie jak cukierki Halls produkowane są w Polsce w jednej z fabryk Mondeleza w Skarbimierzu.
Kampania realizowana jest w najbardziej popularnych programach telewizyjnych i internecie. Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszą też działania PR oraz silne wsparcie sprzedażowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska. Przygotowaniem spotu i kreacji zajęła się agencja Ogilvy, a za polską adaptację kampanijnego filmu odpowiadał IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.