Kraj

Guseppe dostanie silne wsparcie w mediach

Mrożona pizza z portfolio Dr.Oetkera promuje się w mediach.

Guseppe dostanie silne wsparcie w mediach
Na początku nowego roku Dr.Oetker intensyfikuje działania promocyjne wokół marki pizzy Guseppe. Działania obejmą telewizję i internet. Przy okazji kampanii marketer poszerza portfolio: wprowadza na rynek niedostępne do tej pory w Polsce kompozycje smakowe pizzy – z szynką i sosem czosnkowym oraz z szynką i salami w wersji pikantnej.   

Według badań ACNielsena w ciągu ostatniego roku znacząco wzrósł rynek pizz mrożonych. Według deklaracji Dr.Oetkera to właśnie Guseppe jest najsilniejszą marką w tej kategorii. W ciągu ostatniego roku rynek pizz mrożonych wzrósł wartościowo o 5, a ilościowo o 9 proc. W tej kategorii trzy marki należące do Dr.Oetkera – Guseppe, Rigga i Ristorante – cieszą się najwyższą rozpoznawalnością wśród konsumentów. Udziały firmy w segmencie pizz mrożonych wynoszą obecnie 50 proc. wartościowo, co oznacza, że w ostatnim roku wzrosły o 12 pkt proc.

Jak deklaruje Dr.Oetker, sprzedaż pizzy Guseppe będzie wspierana od stycznia jeszcze silniej niż w ubiegłym roku. Emisja spotów reklamowych jest zaplanowana na I kwartał 2013 r. w stacjach: TVN, Polsat, TVP, oraz kanałach tematycznych i filmowych. Ponad połowa emisji znajdzie się w premiowych pozycjach w bloku. Reklama pojawi się również w kanałach VoD. Za zakup mediów odpowiada firma Media Direction. Spot w wersji 15- i 30-sekundowej wykreowała agencja Albert Lumberjacker.

Działania promocyjne w internecie obejmą dedykowaną stronę www.guseppe.pl i fanpage w Facebooku, który od stycznia 2012 r. zyskał ponad 24 tys. fanów. Za prowadzenie komunikacji w Facebooku dla marki Guseppe odpowiada Media Direction, a za obsługę fanpage’a Dr.Oetkera agencja Społem. Użytkownicy tego medium będą mogli liczyć na różne niespodzianki, w tym konkursy z nagrodami, zabawy oraz imprezy specjalne.