
Kristofer Hivju, aktor i gwiazda serialu „Gra o tron” jest twarzą nowej, globalnej kampanii reklamowej marki Mowi. W Polsce spoty z udziałem serialowego Tormunda Giantsbane’a zaplanowano w internecie i w telewizji.
Nakręcona na lofotach w Norwegii kampania w humorystyczny sposób wykorzystuje stereotypy norweskiej kultury, w tym zainteresowanie i troskę o środowisko naturalne. Smakujący łososia Kristofer Hivju jest naturalną i wiarygodną emanacją tego wszystkiego, co w Skandynawii najlepsze, czyli ryb.
„Salmon is good. Mowi is goodness” – to reklamowe przesłanie Mowi. Firma jest jedyną globalną marką, która kontroluje cały proces produkcji wyrobów z łososia, począwszy od zapłodnienia ryb, poprzez ich hodowlę, karmienie i przetwórstwo. Dzięki temu, że może wpływać na każdy etap produkcji ryby.
Celem kampanii, realizowanej poprzez wielokanałową komunikację jest dalsze wzmocnienie świadomości marki i kreowanie jej pozytywnego wizerunku. Za kreację kampanii odpowiada agencja Motor Kommunikation z Niemiec. Adaptację polskiej wersji spotów przygotowała agencja Ten Zacharski. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Plus.
Oprócz kampanii telewizyjnej i na wybranych portalach internetowych, 11 miniklipów pojawi się także w mediach społecznościowych Mowi. Partnerem strategicznym Mowi w zakresie obecności marki w mediach społecznościowych jest agencja Beeffective. Start spotów telewizyjnych zaplanowano na 28 listopada br. Reklamy zaplanowano także m.in. w aplikacjach mobilnych.
Pozycjonowany w segmencie premium łosoś Mowi, jako marka od 2019 roku obecny jest na rynku polskim, włoskim, francuskim, hiszpańskim, angielskim i amerykańskim. Firma Mowi to największy na świecie producent łososia, działający w 25 krajach, dostarczający produkty do 70 państw. W Polsce, w Duninowie Mowi posiada największy na świecie kompleks fabryk i jest jednym z największych pracodawców w regionie pomorskim. Globalnie Mowi zaspokaja 1/5 światowego zapotrzebowania na wyroby z łososia.