Zagranica

Marketing

Gwiazdy w kampaniach marek Hugo i Boss

Dwie jednoczesne kampanie marek Hugo i Boss mają odświeżyć ich wizerunek.

Po niemal 50 latach istnienia niemiecki producent odzieży i perfum Hugo Boss wprowadza nowe logo dla flagowej marki Boss, jednocześnie dokonując jej rebrandingu we wszystkich punktach styczności z klientem. Po raz pierwszy od początku lat 90. zmianie ulegnie również strona wizualna marki Hugo. Rebranding wspierają dwie równocześnie prowadzone kampanie wizerunkowe pod hasłami #BeYourOwnBOSS i #HowDoYouHUGO. Autorem zdjęć do obu jest fotograf Mikael Jansson.

W bazującej na social mediach kampanii #BeYourOwnBOSS udział biorą top modelki Kendall Jenner, Hailey Bieber i Joan Smalls, amerykański raper Future, gwiazda TikToka Khaby Lame, południowokoreański piosenkarz i aktor Lee Min-ho, brytyjski bokser Anthony Joshua, włoski tenisista Matteo Berrettini oraz niemiecka biegaczka Alica Schmidt. W dniu debiutu kampanii 26 stycznia gwiazdy zamieszczały relacje dotyczące marki Boss na Instagramie, Weibo, Red i WeChat.

W kampanii #HowDoYouHUGO występują topowa modelka z Sudanu Południowego Adut Akech, raperzy Big Matthew i SAINt JHN oraz amerykańska tancerka Maddie Ziegler. Kampania uruchomiona zostanie we wszystkich kanałach, w tym przede wszystkim na TikToku, a ponadto obejmować będzie marketing partyzancki, murale oraz reklamy na autobusach i tramwajach w kilku dużych miastach na świecie. Big Matthew, jedna z twarzy marki oraz Vik White, twórca treści na TikToku, opracowali choreografię do wyzwania tanecznego pod hasłem #HowDoYouHUGO.