Kraj

Gwyneth Paltrow w nowej kampanii reklamowej marki Tous [wideo]

Za obsługę mediową akcji w Polsce odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FP-mL3qYr4-Y%22%7D
Firma Tous rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii “Czułe Historie”, w której tym razem promuje biżuterię z kolekcji wiosna/lato 2017. Gwiazdą reklamy po raz kolejny została aktorka Gwyneth Paltrow.  Do przygotowania kampanii marka zaprosiła również roducenta Marçala Forésa. Za oprawę graficzną odpowiadał fotograf Sergi Pons.

Kampania międzynarodowa obejmuje telewizję, prasę, digital, nośniki reklamy zewnętrznej oraz ponad 500 sklepów na całym świecie. W Polsce będzie prowadzona w wybranych magazynach luksusowych oraz w internecie. W akcji wykorzystano międzynarodowe materiały reklamowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands).