W części Agencje Marketing Services wyróżnienia dla najlepszych powędrowały do: Albedo Marketing “Więcej niż poznańska solidność”, Chapter1 “Cyfrowa przemiana”, Loyalty Point “Ciągły rozwój”, Unique One “Ceniony specjalista”. Wśród Agencji Digital wyróżnione zostały: AdCookie “Pełne 360 stopni”, Jamel “Doceniona przez klientów”, Performics “Trafia w potrzeby klientów” oraz Reprise Media “Imponujący wzrost”. Nagroda specjalna została przyznana ContentHouse za niezmiennie znakomite wyniki satysfakcji klientów.
Nagrody i wyróżnienia przyznaje redakcja, biorąc pod uwagę badanie satysfakcji klientów Kantar Polska, wyniki biznesowe agencji, informacje nadesłane w ankietach przez agencje oraz wiedzę, jaką gromadzą dziennikarze, przygotowując magazyn “Media Marketing Polska” oraz serwis MMP24.
Próbę wyjściową do badania stanowi połączenie list klientów wypełnianych przez agencje i przekazywanych do “MMP”. Lista ta każdego roku jest aktualizowana. W ostatnim badaniu próba wyjściowa wynosiła 2774 osoby. W tej fali badania zrealizowaliśmy wywiady z 1094 osobami.
Raport jest już do pobrania w sklepie internetowym “MMP” oraz od jutra – w aplikacjach Android i iOS.