Kraj

H2O Creative przygotowała kampanię marki Bakoma Naturalny Gęsty [wideo]

Media zaplanował i kupił UM.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F38iYxW_t7eU%22%7D
“Wiem, że dobrze jem” – to nowa platforma komunikacyjna dla marki jogurtów Bakoma Naturalny Gęsty. Twarzą kampanii została Katarzyna Bosacka, specjalistka w zakresie żywienia i świadomego doboru produktów. H2O Creative jest autorem konceptu oraz odpowiada za całościową realizację spotu TV – od strategii komunikacji, idei kreatywnej, poprzez scenariusz, po produkcję.

Spot emitowany jest we wszystkich kluczowych stacjach TV oraz VoD. Media zaplanował i kupił dom mediowy UM.