Kraj

H2O realizuje aktywację dla House of Asia

Agencja H2O Creative przygotowała m.in.: strategię komunikacji, key visual, komunikację in-store oraz działania online.

Wystartowała najnowsza aktywacja konsumencka marki House of Asia (DeCare), która łączy świat FMCG z branżą home & decoration. Za każdy zakup produktów House of Asia w terminie do 28 listopada br. można otrzymać aż 50 zł zniżki na zakupy zarówno w sklepie Duka online jak i w sklepach stacjonarnych wspomnianej sieci na terenie całej Polski.

Agencja H2O Creative przygotowała m.in. strategię komunikacji, key visual, komunikację in-store oraz działania online. Na potrzeby akcji powstał również landing page pod adresem https://houseofasia.pl/promocja, na którym można zgłaszać chęć wzięcia udziału w promocji. H2O Creative odpowiada również za obsługę logistyczną aktywacji, w tym nadzór i weryfikację spływających zgłoszeń. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic